Бас дәрігердің 2016 жылғы 6 қаңтардағы №39-НҚ бұйрығымен, 2009 жылғы 18 қыркүйектегі №193-1 V «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» ҚР кодексінің 58 бабына сәйкес пациенттерге қолдау көрсету және ішкі бақылау (аудит) Қызметі бөлімі құрылды.
- Көрсетілген медициналық көмектің сапасына қанағаттанбаушылық болса;
- Медициналық қызметкерлер тарапынан дөрекілік көрсеткені байқалса;
- Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде медициналық көмек көрсету жағдайында медициналық қызметкерлер тарапынан медициналық көмек көрсеткені үшін қаражат бопсалаушылықты білдіртсе
Пациенттерге қолдау көрсету қызметі сіздің өтінішіңізді қысқа мерзімде қарастырып, 5 күн аралығында нәтижесі туралы ақпаратты Сізге жібереді
Сіз өтінішті (шағым) әр бөлімшеде орналасқан шағымдар жәшігіне; сонымен қатар сенім телефоны бойынша қалдыра аласыз, сонымен қатар бөлім меңгерушісі Наталья Владимировна Шахтаринаға, жоғары санаттағы дәрігер фтизиатр; дәрігер сарапшы
Сенім телефоны — 8 (715) 2 53-80-51
Call орталығы - 8 (715)2 63 01 58, +7(778) 870-91-78
Мақаланы құрған күні 06.02.2018 16:44
Мақаланы жаңартқан күні 12.03.2025 17:23